Nu börjar det verkligen dra ihop sig

Jag är så jävla sur för nu har jag blivit sjuk igen! Vem har tid för att vila?? Inte jag iallafall, jag har tusen saker att ordna med innan jag åker. Imorse vaknade jag med yrsel som fortfarande inte har försvunnit. Jag undrar vad grannarna tänker när de ser mig virra runt här i lägenheten, som om jag vore blind. Imorgon ska jag iväg på ett sista seminarium för denna termin i Örebro. Tänk om jag är lika virrig imorgon? Jag vägrar missa detta seminarium och få en komplettering som jag inte hinner skriva innan jag åker iväg. Dessutom vill jag träffa alla klasskamerater!! Speciellt min fina Johanna som varit i Peru hela praktiken!
Jag jobbade min sista dag i söndags och det kändes underbart. Mina kollegor är dom bääääästa men det är jobbet i sig som jag har tappat både tålamod och glädje för. Jag började jobba extra där sista året på gymnasiet som var för cirka 4 år sedan och har sedan dess strö jobbat där. Och kollegor glöm inte, onsdag den 1:a juni är det utgång som gäller! (Bella skriv upp det, du kommer inte undan!)

Min finaste prinsessa fyllde tre hela år i lördags!! Jag tycker att det är så himla jobbigt när tiden går så fort. När jag kommer hem från min resa kommer säkert lilla prinsessan kunna prata, och då har hon fyllt 2 år (som jag missar). Vanessa firades iallafall med hela feta familjen! Eftersom att denna dator krånglar kan jag inte få med fler än dessa bilder:
Här visar prinsessan att hon fyller 3 år! Bästa!!!
Min finaste familj, dock fattas min rödhåriga lillasyster!
Jag och min storasyster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0