Bokat och klart!

Nu har jag bokat min flygbiljett och har inte något avbeställningsskydd så nu måste jag verkligen åka, på riktigt!! Jag har mycket blandade känslor, är det lite konstigt? Har jag tagit mig vatten över huvudet eller kommer jag greja detta? Jag är sjuuuuukt sällskapssjuk och jag ska åka helt ensam och det gör mig lite rädd!

Jag kommer att missa en sommar med mina nära och kära samtidigt som jag kommer uppleva saker som jag aldrig varit med om förut. Jag kommer att växa som människa och framför allt kommer jag att lära känna mig själv, ta reda på vem jag verkligen är. Ingen eller inget som kan påverka mig utan jag får bara vara mig själv, utan massa krav eller förväntningar från både samhället och min omgivning. Jag kommer ha tid att tänka på mitt liv och vad jag vill göra med mitt liv. För första gången på väldigt länge kommer jag att prioritera mig själv, kalla mig ego eller vad du vill men det ska bli jääävligt nice!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0