"Hay que tomar los tiempos según vienen" - Man måste ta varje tid som den kommer

Mycket har hänt sen senast. Jag hade min sista dag på praktiken i tisdags, vilket var lite jobbigt för mig eftersom att jag trivdes så himla bra. Det är dock dags för nya äventyr och dessutom kommer jag stanna kvar i kommunen som jag hade min praktik i på 20% anställning sista året av min utbildning. Det kommer bli så himla bra tror jag, att kunna relatera till praktiken samtidigt som jag läser det teoretiska. Dessutom gör jag detta med min fina vän Sirva, high five för oss!!!

Igår var jag ute med mina fina flickor från jobbet, vilka fantastiska tjejer, jag kommer att sakna er ska ni veta! Vi åt supergod mat på tabbouli på söder, muummms! Sedan bar det vidare till jobbet och slutade på east. För mig är det viktigast att ha trevligt sällskap och inte vart man befinner sig. Jag och Sara var dock lite dans sugna men det får vi ta igen till nästa gång, vi har dessutom gjort en deal på att dra iväg på salsaklubb när jag är tillbaka, wiie!! Jag har inte ens hunnit packa, jag sprang runt som en galning igår i Kista centrum för att handla det allra sista. I all stress råkar jag radera min "att köpa lista"!!! Snacka om att jag bröt ihop, jag och storasyster försökte skriva ner det jag fortfarande kom ihåg som stod på listan. Ingen höjdare! Nu måste jag faktiskt skriva en "att packa lista", (jag gillar att göra listor, allra mest för att det känns så skönt när man bockar av det som är gjort). Jag ska försöka hinna med ett inlägg där jag berättar om varför jag bestämde mig för att åka iväg på en volontärresa innan jag åker iväg INATT!











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0