I was Jane in the djungel but i miss my Tarzan!

Forsta veckan.. mycket blandade kanslor! Forsta dagarna var jag valdigt kanslig och valdigt ensam. Jag fick verkligen panik kanslor. Jag vet inte om ni kan kanna igen dessa for det ar en kansla jag aldrig upplevt forut. Jag ar pa andra sidan jordklotet, ensam i ett land dar bade kulturen och spraket ar frammande. Dessa kanslor har omvandlats till bade spanning och en kansla for livet, jag alskar livet! Jag kanner mig levande har!
Jag maste tyvarr bli kort i detta inlagg for min housemami blir inte sa glad nar jag kommer sent till middagen. Jag tankte iallafall ladda upp lite bilder pa forsta veckan jag hoppas att de uppskattas. Jag har bland annat traffat Mel Gibson, varit pa min forsta salsalektion, besokt flera museum och en chokladfabrik, i helgen var jag i Tikal och levde i djungeln, det var as ballt ska jag saga er! Vi ses snart igen, tack for alla fina kommentarer de uppskattas verkligen!


















Kommentarer
Postat av: mum

Åhhhh det ser ju jätte härligt ut!!! Mamma hjärtat blir så varmt när jag läser att du nu har hittat och känner dej mer till rätta :) Vad härligt att du känner så klart att livet är härligt att leva!!! LEV PÅ!!! Älskar,älskar,älskar dej alltid,alltid,alltid <3<3<3//mum

2011-06-15 @ 00:38:13
Postat av: tarzan (bub)

du ser ut att må bra i djungeln. själv är man fast i betongdjungeln. sjukt att du träffa mel gibson han e ändå legend på nått sätt :) bos

2011-06-15 @ 01:00:49
Postat av: StoraSyster

Åhhhh, det ser riktigt nice ut! Shit va avis jag blir!!!

Skönt att se att du mår bra och att du gör en massa spännande saker!



Älskar och saknar dig massor!



PUSS min fina, underbara lillasyster <3

2011-06-15 @ 09:39:18
Postat av: Kristin

Hahaha fan va sjukt att du träffade Mel Gibson ( eller är det en look a like?) Han ser ut att gilla dig på bilden haha. Va häftigt allt du får uppleva nu. Jag tycker du e sååå tuff!!! Jag e värsta mesen nu ju buhuu. Ska bli så roligt när du kommer hem och kan berätta allt. Vad har hänt här då? Jo jag var på IKEA idag :) Inte djungeln direkt men ändå roligt :)



Puss och kram från en höggravid :)

2011-06-16 @ 00:48:23
Postat av: ems

Hej min finaste! Härlig läsning, skönt att höra att du trivs där borta nu. Vilket jävla äventyr, är lite avis! Du är så tuff som gav dig iväg på detta äventyr själv, du slutar aldrig förvåna mig. All kärlek och massa pussar från mig & Eleni <3

2011-06-18 @ 13:38:29
URL: http://emstheone.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0